Kuidas saab kuul raja algusest lõppu kui näiteks raudtee ehitamiseks on saadaval vaid 4 ehitusklotsi, 3 kurvi ja 2 siini?
30 ülesandekaarti näitavad rajatava raja algus- ja lõpp-punkti.
Ülesanne on lahendatud, kui kuul veereb algusest lõpuni ja kõik osad on ära kasutatud. Kuusnurksed alusplaadid, mida saab üksteise kõrvale paigutades muuta, teevad mängu eriti põnevaks ja mitmekülgseks.
Mäng põhineb STEM-süsteemil [teadus, tehnoloogia, tehnika ja matemaatika], mis on ideaalne lastele gravitatsiooni, magnetnähtuste ja kineetilise energia õpetamiseks lõbusas vormis.
See komplekt sobib 1+ mängijale, vanusele 8+.
Mängukarp sisaldab: 1 juhiste- ja lahendusvihik, 30 ülesannete kaarti, 3 kuusnurkset alusplaati, 1 stardiklots, 1 kuul, 1x tegevuskivihaamer, 4 kõrget ehitusklotsi, 7 kurvidega ehitusklotsi, 1 ristmikuklots, 2 pikka siini, 2 keskmist siini, 3 lühikest siini, 1 ehitusklots.